10 februar, 2008

Opfølgning

Hvor er det svært at blive ved efter kursusafslutning.
Hvad bruger jeg så fortsat?
Last.fm er klar hele tiden - ikke lige på arbejde, da jeg har fælles kontor, men derhjemme.
LibraryThng tror jeg måske, jeg vil kigge på af og til. Wikipedia kommer jeg vist ikke til at tilføje noget nyt. Det har vist sig for besværligt pga delte ip-adresser og deraf følgende blokeringer.
YouTube og Myspace skal jeg nok komme til at bruge fortsat. Alt det med billeder mm vil jeg gerne bruge meget mere. Det var jo sjovt. Facebook?. Hmmmm??? Jeg vil ihvertfald blive ved med at blogge, tror jeg. Mon vi skal have en blog på bibliotekets hjemmeside med tiden? Det må vi se, det forlyder, at vi skal have en ny hjemmeside, så...

2 kommentarer:

Anettes bibblog sagde ...

Hej Birgitchen !
Bare denne lille kommentar for at melde mig under fanerne igen, jeg er ikke helt 23-ting-død :-)
jeg syntes sandelig også det er enormt svært, at holde fanen højt efter afslutningen officielt - det var bare det jeg ville sige - hej

Anettes bibblog sagde ...

Apropos blog : Anna Marie og undertegnede får jo fint vores blog-behov dækket mht. materialevalg. Det er rigtig skægt at lave materialevalg nu og man kan faktisk se de bestilte titler med det samme - det er noget der du´r og fedt for os. Ellers vil jeg vist bare ønske en rigtig go´ påskeferie - hvor vi forhåbentlig får solen at se :-)