20 januar, 2008

Netradio.

Netradio er jo ret så omfattende, så det har taget sin tid med alle de stationer man af nysgerrighed måtte prøve af, men opgaven lød på at oprette sig på Lastfm og evt. "embedde" den på bloggen. Hmmm, et nyt ord, som jeg fandt tilfældigt på Lastfm og først da fandt jeg ud af, hvad meningen var. Og med stort besvær fik jeg det gjort. Dens kode var jo enorm lang, så jeg i første omgang slet ikke havde fået kopieret andet end en brøkdel. Desuden vidste jeg jo ikke helt, hvad jeg skulle vælge, ved oprettelse af "sideelement", men så gik jeg frem efter udelukkelsesmetoden. Nu bagefter kan jeg nok ikke forklare, hvad jeg gjorde, fordi jeg har prøvet så meget forskelligt. MEN det her kommer jeg helt sikkert til at bruge. Det er ikke så tosset at kende til.

Ingen kommentarer: